06 Нау 2021
Страницы "Белқопа жалпы білім беретін орта мектебі " КММ

Даму жоспары


Название Скачать
1

Белқопа жалпы орта білім беретін мектебінің 2021-2024 оқу жылдар аралығындағы ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ

DOCX

Белқопа жалпы орта білім беретін мектебі

 

Бекітемін:______________

Мектеп директоры: Г.Аманкускызы

 

 

Мектептің даму бағдарламасы

 

2020-2025оқу жылдары

 

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ

1.1. Ақпараттық анықтама

1.2. Бағдарламаның бағыты, мақсаты және негізгі міндеттері

1.3. Даму бағдарламасын жүзеге асыру мерзімі

НЕГІЗГІ БӨЛІМ

2.1. Бағдарламаны жүзеге  асыру бойынша  іс-шаралар жоспары.

2.2. Күтілетін нәтижелер.

ҚОРЫТЫНДЫ

            ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

КІРІСПЕ

Белқопа жалпы орта білім беретін мектебі  оқушылардың білім және тәрбие алуына және олардың физиологиялық, психологиялық, интеллектуалдық дамуына бағытталған.

Мектеп жайлы ақпарат:

  1. Мемлекеттік мекеменің түрі: коммуналдық
  2. Коммуналдық мемлекеттік мекеме1963 жылы құрылды.
  3. Мекен жайы: Белқопа ауылы, Жолай Жүсіп көшесі 8А
  4. Мектептің мемлекеттік аттестаттаудан өтуі 2017 жыл, қараша.
  5. Білім беру қызметі құқына берілген лицензия: №KZ69LAA00021560

           Оқушылар саны:

Белқопа жалпы орта білім беретін мектебінің мектепалды даярлық  сыныбында -8 оқушы бар.

Мектепке даярлық  сыныбы - 1

Белқопа  жалпы орта білім беретін мектебінде барлығы – 65 оқушы бар.

Класс комплектілер саны -10

Бастауыш сатыдағы класс комплекті саны - 4

Негізгі сатыдағы класс комплекті саны - 4

Жоғары сатыдағы класс комплекті саны - 2

          Мұғалімдер туралы мәлімет:

Жалпы мұғалімдер саны: 30

 

Жоғары білімді - 17

Арнаулы орта – 13

Жоғары санатты – 0

Бірінші санатты – 1

Екінші санатты – 5

 

Педагог мастер – 0

Педагог –зерттеуші –2

Педагог-сарапшы – 6

Педагог модератор – 10

Санаты жоқ – 6

 

Бағдарламаның бағыты, мақсаты және негізгі міндеттері

Бағдарлама бағыты

Әлеуметтік байланыс жүйесіндегі мектептің орнын, бүгінгі  жеткен даму деңгейін, мектептің болашақ бейнесін, мектепті дамытудың стратегиясы мен әдіс-тәсілдерін  анықтау және нақты жоспар құру.

 

Бағдарлама  мақсаты

Білім беру мазмұнын жаңарту арқылы зияткер, дене бітімі және рухани жағынан дамыған, құзыретті азаматты қалыптастыру және дамыту.

 

Бағдарламаның негізгі міндеттері:

- Балаларды қолжетімді сапалы біліммен қамтамасыз ету.

- Дарынды оқушылармен жұмысты істеу және инклюзивті білім беру жүйесін жетілдіру; 

- Оқушылардың әлеуметтік және құқықтық кепілдіктерінің қамтамасыз етілуі;

- Деңгейлік жаңашыл курстардағы қолданылатын технологияларды оқу үрдісіне сатылай енгізілуіне жағдай жасау;

- «Үш тілде білім беру» саясаты аясында сабақты қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде өткізетін білікті мамандар санын арттыру;

- Кабинеттерді көрнекі құралдармен толықтыру, жаңашыл пернетақталармен, компьютерлермен жабдықтау; 

- Ата-аналармен тығыз қарым-қатынас орнату;

- Оқушылардың салауатты өмір салтын ұстануына ықпал ету.

ІІ. Даму бағдарламасын жүзеге асыру мерзімі

1-кезең: Дайындық кезеңі – 2020-2021 оқу жылы.   

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы контекстінде инновациялық қайта құруларды белсендендіру (даму режиміне көшуге дайындалу).

 

2-кезең: Негізгі кезең – 2021-2022 оқу жылы.

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының басым бағыттарын жүзеге асыру.

Мектептің барлық деңгейінде даму бағдарламасын іске асыру. Мектептің даму бағдарламасын іске асыру мониторингісін жүргізу. Мектептің даму бағдарламасын іске асыру барысына талдау жүргізу және түзетулер енгізу.

 

3-ші кезең: Қорытындылау кезеңі – 2022-2023 оқу жылы. 

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының мектепте жүзеге асырылуын қорытындылау.

Мектептің барлық деңгейінде даму бағдарламасының  жүзеге асырылуын қорытындылау. Семинарларда, конференцияларда нәтижелерді қорытындылау және бағдарламаны іске асыру нәтижесін ғылыми тұрғыда негіздеу. Мектепті дамытудың жаңа стратегиялық міндеттерін  қою, келесі кезеңге бағдарлама мәтінін дайындау.

                                                        

ІІІ. 2021-2024 жылдарға арналған даму бағдарламасын жүзеге асыру бойынша  

 іс-шаралар жоспары

1-КЕЗЕҢ: ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІ – 2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫ.   

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы контекстінде инновациялық қайта құруларды белсендендіру (даму режиміне көшуге дайындалу).

Іс-шаралар

Өткізу түрі

Жауаптылар

Мерзімі

1

2

3

4

5

І. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫ

1.

Мектептің білім беру жүйесінің жай-күйін анықтау 

Педагогикалық кеңес

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары (ары қарай ДОІЖО)

Тамыз

2020

2.

Мектептің іс-шаралар жоспары негізінде бағдарламаны жүзеге асыру мәселесі бойынша  педагогикалық кеңес өткізу

Педагогикалық кеңес

Директор, дир. орынбасарлары, әдістемелік кеңес мүшелері

Тамыз 

2020

4.

Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандартының ерекшеліктерімен танысу, талқылау

Педагогикалық кеңес, дөңгелек үстел

Дир. орынбасарлары

Тамыз 2020

5.

Адами капиталды дамытуда мұғалімнің бәсекеге қабілеттілігін дамыту

Байқаулар, педоқулар, фестивальдар, апталықтар, онкүндіктер

 

Жыл бойы

6.

Педагогикалық желілік қауымдастық жұмысын жандандыру

Педагогикалық желілік қауымдастық

 

Жыл бойы

7.

Мұғалімнің кәсіби өсуін диагностикалау

Мониторинг

 

Әр жартыжылдық соңында

8.

Физика, химия, биология, информатика пәндері мұғалімдерінің үштілді білім беруге дайындық  бойынша біліктілігін арттыру

Біліктілік арттыру курстары

ДОІЖО, ӘБЖ жетекшілері

Жыл бойы

ІІ. МЕКТЕП ПЕН ОТБАСЫ  ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫН НЫҒАЙТУ

1.

Ата-аналарды оқушы жетістіктерін бағалаудың жаңа моделімен таныстыру

Сыныптардағы  ата-аналар жиналысы

Директор, дир. орынбасарлары

Қазан

2.

Отбасыларға психологиялық қолдау жүргізу

Консультациялар

Психолог

Жыл бойы

3.

Үлгілі ата-аналар тәжірибесін тарату

Ата-аналар клубтары

ДТЖЖО

Жыл бойы

4.

Мектеп пен отбасы байланысын нығайтуға арналған іс-шараларды ұйымдастыру

Интеллектуалды, спорттық, шығармашылық сайыстар

ДТЖЖО

Жыл бойы

ІІІ. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ НЕГІЗІНДЕ ОҚУ-ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

1.

Бастауыш сынып мұғалімдері мен оқушыларына психологиялық қолдау көрсету

Психологиялық кеңестер

Психолог

Жыл бойы

2.

Білім мен ғылымның кірігуін қамтамасыз ету мақсатында оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру мәселелері бойынша ЖОО-н байланысты нығайту

Келісім-шарттар

 

Қыркүйек

3.

Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасау

сабақтар, кеңестер

Директор, дир. орынбасарлары, психологтар,

Жыл бойы

4.

Дарынды балалардың арнайы дайындығын, соның ішінде  жеке дайындық арқылы қамтамасыз ету

Мектепішілік, аудандық,  қалалық, облыстық, республикалық , халықаралық олимпиадалар, байқаулар, марафондар, ғылыми жарыстар

ДОІЖО бойынша директордың  орынбасарлары,ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері

 

Жыл бойы

5.

Блум таксономиясын тест сауалдарымен сәйкестендіру арқылы бағалау сапасын дамыту

Семинар

ДОІЖО

Сәуір

6.

Мектепті бітірудің жаңа форматы: 11-сынып оқушыларын дайындау

Кеңес, консультация, қосымша сабақтар

Пән мұғалімдері, сынып жетекшілері

Жыл бойы

7.

Жаңарған білім беру мазмұнына көшу жағдайында білім беру үдерісінде АКТ-ны қолдану пайызын арттыру

Мектепішілік бақылау

ДОІЖО

Жыл бойы

8.

«Lesson Study» – оқу үдерісі сапасын арттырудың тиімді жолы»

Мұғалімдерге арналған семинар

ДОІЖО

Қазан

ІV. КӨШБАСШЫЛЫҚТЫ ЖӘНЕ БАСҚАРУДЫ ДАМЫТУ

1.

Мұғалімдердің көшбасшылық деңгейін анықтау

Сауалнама

ДОІЖО

Қыркүйек

2.

«Көшбасшылар мектебін» балалар мен жасөспірімдер қозғалысын ұйымдастыру

Семинар, тренинг, шебер-сыныптар

ДТЖЖО

Жыл бойы

3.

Көшбасшылық пен мектепті басқаруды бағалау

Сауалнама

ДТЖЖО

Қыркүйек

4.

Мектеп басшысының жаңашыл рөлі – көшбасшылықты дамыту

Мектеп басшыларына арналған коучинг

Мектеп директоры

Сәуір

V. МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ БОЙЫНДА «МӘҢГІЛІК ЕЛ» ЖАЛПЫҰЛТТЫҚ ПАТРИОТТЫҚ ИДЕЯСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

1.

Оқушының тәрбиелік деңгейі, мектептің тәрбие қызметінің нәтижесінің сапасын бағалау критерийлерін жасау

Тәрбие деңгейін бағалау өлшемдері

Директордың тәрбие ісі бойынша орынбасары (ары қарай ДТЖЖО)

Қыркүйек

2.

Оқушылар бойында  патриоттық, жоғары мәдениеттілік, адам бостандығы мен құқығын құрметтеу, толеранттылық қасиеттерін  тәрбиелеу

 Сынып сағаттары, мектептік іс-шаралар

ДТЖЖО

Жыл бойы

3.

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының құндылықтарын іске асыру 

Шығармалар, эссе байқауы, айтыстар

ДТЖЖО

Жыл бойы

VІ. МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ  ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

   1.

Пән кабиенттерін техникалық қайта жабдықтау, интерактивті жабдықтармен қамтамасыз ету

Аудандық (қалалық) білім бөліміне сұраныс

Директор

Жыл бойы

    2.

Электрондық оқу құралдары, виртуалды зертханалар фондын құру

Электрондық құралдар банкі

Кабинет меңгерушілері

Жыл бойы

    3.

Кітапхана фондын оқу әдебиеттермен үнемі толықтырып отыруды қамтамасыз ету

 Қабылдау актісі

 Кітапхана  меңгерушісі

Жыл бойы

    4.

Мектеп жабдықтарының, техникалық құралдарының сақталуын және үнемі  іске қосылуын қамтамасыз ету

Тексеру актісі 

Директор, ДШІЖО

Жыл    бойы

    5.

Медициналық кабинеттің талапқа сай жабдықталуын қамтамасыз етуді бақылау

Қабылдау актісі

Директор, ДШІЖО

Тамыз

 

2-КЕЗЕҢ: НЕГІЗГІ КЕЗЕҢ – 2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ.

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының басым бағыттарын жүзеге асыру.

Мектептің барлық деңгейінде даму бағдарламасын іске асыру. Мектептің даму бағдарламасын іске асыру мониторингісін жүргізу. Мектептің даму бағдарламасын іске асыру барысына талдау жүргізу және түзетулер енгізу.

Іс-шаралар

Өткізу түрі

Жауаптылар

Мерзімі

1

2

3

4

5

І. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫ

1.

Мектептің іс-шаралар жоспары негізінде даму бағдарламасын жүзеге асыру мәселесі бойынша  педагогикалық кеңес өткізу

Педагогикалық кеңес

Директор, дир. орынбасарлары, әдістемелік кеңес мүшелері

Тамыз   2021

2.

Адами капиталды дамытуда мұғалімнің бәсекеге қабілеттілігін дамыту

Байқаулар, педоқулар, фестивальдар, апталықтар, онкүндіктер

 

Жыл бойы

3.

Педагогикалық желілік қауымдастық жұмысын жандандыру

Педагогикалық желілік қауымдастық

 

Жыл бойы

4.

Мұғалімнің кәсіби өсуін диагностикалау

Мониторинг

 

Әр жартыжылдық соңында

5.

Физика, химия, биология, информатика пәндері мұғалімдерінің үштілді білім беруге дайындық  бойынша біліктілігін арттыру

Біліктілік арттыру курстары

ДОІЖО, ӘБЖ жетекшілері

Жыл бойы

ІІ. МЕКТЕП ПЕН ОТБАСЫ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫН НЫҒАЙТУ

1.

Оқушылардың білім алуы мен тәрбие мәселелері бойынша пікір алмасу

Ашық есік күні

Директор, дир. орынбасарлары

Жылына екі рет

2.

Отбасыларға психологиялық қолдау жүргізу

Консультациялар

Психолог

Жыл бойы

3.

Ата-аналармен бірлескен іс –шараларды ұйымдастыру

«Дені саудың жаны сау» отбасылардың спорттық сайысы,

«Интеллектуалды отбасы» сайысы,

«Қазақ әндері» отбасы сайысы

ДТЖЖО

Жыл бойы

 ІІІ. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ НЕГІЗІНДЕ ОҚУ-ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

1.

Оқу-тәрбие үдерісінің бастапқы  жағдайына және білім беру үдерісінің нәтижесіне мониторинг жүргізу

Мониторинг

Дир. орынбасарлары

Қыркүйек

2.

Бастауыш сынып және пән  мұғалімдері мен оқушыларына психологиялық қолдау көрсету

Психологиялық кеңестер

Психолог

Жыл бойы

3.

Жаңарған білім беру мазмұнына көшу жағдайында білім беру үдерісінде АКТ-ны қолдану пайызын арттыру

Мектепішілік бақылау

ДОІЖО

Жыл бойы

4.

Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасау

Арнайы сыныптар ашу, сабақтар, кеңестер

Директор, дир. орынбасарлары, психологтар, дефектологтар

Жыл бойы

5.

Мектеп оқушыларын PISA  халықаралық зерттеулеріне дайындау

PISA  халықаралық зерттеулерінің материалдары

ДОІЖО

Жыл бойы

6.

Дарынды балалардың арнайы дайындығын, соның ішінде  жеке дайындық арқылы қамтамасыз ету.

Мектепішілік, аудандық,  қалалық, облыстық, республикалық , халықаралық олимпиадалар, байқаулар, марафондар, ғылыми жарыстар

ДОІЖО бойынша директордың  орынбасарлары,ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері

 

Жыл бойы

ІV. КӨШБАСШЫЛЫҚТЫ ЖӘНЕ БАСҚАРУДЫ ДАМЫТУ

1.

«Көшбасшылар мектебін» балалар мен жасөспірімдер қозғалысын ұйымдастыру

Семинар, тренинг, шебер-сыныптар

ДТЖЖО

Жыл бойы

2.

 «Тәлімгерлік-жоғарғы мүмкіндіктерге жол ашады»

Мұғалімдерге арналған коучинг

ДОІЖО

Қазан

3.

«Жыл көшбасшысы»

Оқушыларға арналған байқау

ДТЖЖО

Ақпан

V. МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ БОЙЫНДА «МӘҢГІЛІК ЕЛ» ЖАЛПЫҰЛТТЫҚ ПАТРИОТТЫҚ ИДЕЯСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

1.

Біз ұмытқан ұлт құндылығы, оны қалай сақтап жалғастырамыз?

Оқушылар конференциясы

ДТЖЖО

Қазан

2.

Көпмәдениеттілікке тәрбиелеу – толеранттылық негізі

Концерт

ДТЖЖО

Желтоқсан

3.

«Жас қыран» және «Жас ұлан» ББЖҰ (бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымы) құру және жұмысын ұйымдастыру.

Байқаулар, жарыстар, слеттер, экскурсиялар, бұхаралық акциялар, волонтерлық қызметтер

ДТЖЖО

Жыл бойы

4.

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының құндылықтарын іске асыру 

Шығармалар, эссе байқауы, айтыстар

ДТЖЖО

Жыл бойы

VІ. МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ  ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

    1.

Пән кабиенттерін техникалық қайта жабдықтау, интерактивті жабдықтармен қамтамасыз ету

Аудандық (қалалық) білім бөліміне сұраныс

Директор

Жыл бойы

    2.

Электрондық оқу құралдары, виртуалды зертханалар фондын құру.

Электрондық құралдар банкі

Кабинет меңгерушілері

Жыл бойы

   3.

Мектеп жабдықтарының, техникалық құралдарының сақталуын және үнемі  іске қосылуын қамтамасыз ету.

Тексеру актісі 

Директор, дир.шар ісі бойынша орынбасары

Жыл    бойы

   4.

Пән кабинеттері жабдықтарының сақталуы және іске қосылуын қамтамасыз ету

Директордың шаруашылық ісі бойынша орынбасары

Директор, дир.шар ісі бойынша орынбасары

Жыл    бойы

   5.

Медициналық кабинеттің талапқа сай жабдықталуын қамтамасыз етуді бақылау

Қабылдау актісі

Директор, дир.шаруаш ісі бойынша  орынбасары

Тамыз

           

 

 3-КЕЗЕҢ: ҚОРЫТЫНДЫЛАУ КЕЗЕҢІ – 2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫ. 

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының мектепте жүзеге асырылуын қорытындылау.

Мектептің барлық деңгейінде даму бағдарламасының  жүзеге асырылуын қорытындылау. Семинарларда, конференцияларда нәтижелерді қорытындылау және бағдарламаны іске асыру нәтижесін ғылыми тұрғыда негіздеу. Мектепті дамытудың жаңа стратегиялық міндеттерін  қою, келесі кезеңге бағдарлама мәтінін дайындау.

Іс-шаралар

Өткізу түрі

Жауаптылар

Мерзімі

1

2

3

4

5

І. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫ

1.

Мектептің іс-шаралар жоспары негізінде бағдарламаны жүзеге асыру мәселесін талқылау 

Педагогикалық кеңес

Директор, дир. орынбасарлары, әдістемелік кеңес мүшелері

Тамыз 2022 

2.

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мұғалімдердің біліктілігін арттыруды жалғастыру

Біліктілікті арттыру курстары

 

Жыл бойы

3.

Педагогикалық желілік қауымдастық жұмысын жандандыру.

Педагогикалық желілік қауымдастық

 

Жыл бойы

4.

Физика, химия, биология, информатика пәндері мұғалімдерінің үштілді білім беруге дайындық  бойынша біліктілігін арттыру

Біліктілік арттыру курстары

ДОІЖО, ӘБЖ жетекшілері

Жыл бойы

ІІ. МЕКТЕП ПЕН ОТБАСЫ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫН  НЫҒАЙТУ

1.

Оқушылардың білім алуы мен тәрбие мәселелері бойынша пікір алмасу

Ашық есік күні

Директор, дир. орынбасарлары

Жылына екі рет

2.

Отбасыларға психологиялық қолдау жүргізу

Консультациялар

Психолог

Жыл бойы

3.

Ата-аналармен бірлескен іс –шараларды ұйымдастыру

«Оқырмандар отбасы» конференциясы,

«Отбасылар кеші»

ДТЖЖО

Жыл бойы

ІІ. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ НЕГІЗІНДЕ ОҚУ-ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

1.

Оқу-тәрбие үдерісінің бастапқы  жағдайына және білім беру үдерісінің нәтижесіне мониторинг жүргізу.

Мониторинг

Дир. орынбасарлары

Қыркүйек

2.

Бастауыш сынып, пән мұғалімдері мен оқушыларына психологиялық қолдау көрсету

Психологиялық кеңестер

Психолог

Жыл бойы

3.

Жаңарған білім беру мазмұнына көшу жағдайында білім беру үдерісінде АКТ-ны қолдану пайызын арттыру

Мектепішілік бақылау

ДОІЖО

Жыл бойы

4.

Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасау

сабақтар, кеңестер

Директор, дир. орынбасарлары, психологтар, дефектологтар

Жыл бойы

5.

Жаңартылған білім стандартын жүзеге асыру деңгейін анықтау

Мектепішілік бақылау

Дир. орынбасарлары

Жыл бойы

6.

Мектеп оқушыларын ICILS  халықаралық зерттеуіне дайындау

ICILS  халықаралық зерттеуінің материалдары

ДОІЖО

Жыл бойы

7.

Ерекше оқу қажеттілігі бар оқушыларды зерттеу

Консилиум

ДОІЖО, психолог

Қыркүйек

ІІІ. КӨШБАСШЫЛЫҚТЫ ЖӘНЕ БАСҚАРУДЫ ДАМЫТУ

1.

Жетекші және серіктес мектептердің арасында кәсіби ынтымақтастықты нығайту

Көшбасшы ұстаздар кездесуі

ДҒӘЖЖО

Жылына екі рет

2.

Мектеп басшысының жаңашыл рөлі – көшбасшылықты дамыту

Мектеп басшыларына арналған коучинг

Мектеп директоры

Желтоқ-сан

3.

«Көшбасшы бала – ұлт болашағы»

Мектепаралық көшбасшы оқушылар байқауы

ДОІЖО

Наурыз

4.

«Ұланымыз ұлы елдің»

Аудандық  көшбасшылар форумы

Директор орынбасарлары

Мамыр

ІV. МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ БОЙЫНДА «МӘҢГІЛІК ЕЛ» ЖАЛПЫҰЛТТЫҚ ПАТРИОТТЫҚ ИДЕЯСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

1.

Оқушының тәрбиелік деңгейі, мектептің тәрбие қызметінің нәтижесінің сапасын бағалау критерийлерін жасау

Тәрбие деңгейін бағалау өлшемдері

Директордың тәрбие ісі бойынша орынбасары (ары қарай ДТЖЖО)

Қыркүйек

2.

Жастар ісі бойынша комитет өкілдерінің қатысуымен «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының өзекті мәселелері бойынша тәжірибелік іс-шараларды өткізуді  ұйымдастыру.

Дөңгелек үстелдер, кездесулер

ДТЖЖО

Жыл бойы

3.

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының құндылықтарын іске асыру 

Шығармалар, эссе байқауы, айтыстар

ДТЖЖО

Жыл бойы

V. МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ  ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

     1.

Пән кабиенттерін техникалық қайта жабдықтау, интерактивті жабдықтармен қамтамасыз ету

Аудандық (қалалық) білім бөліміне сұраныс

Директор

Жыл бойы

    2.

Кітапхана фондын оқу әдебиеттермен үнемі толықтырып отыруды қамтамасыз ету

 Қабылдау актісі

 Кітапхана  меңгерушісі

Жыл бойы

    3.

Мемлекеттік бюджеттен бөлінген ақша есебінен жүргізілетін мектептің ағымдағы  және күрделі жөндеуін бақылау

Қабылдау актісі

Директор, директордың шаруашылық ісі бойынша орынбасары

Жыл бойы

    4.

Мектеп жабдықтарының, техникалық құралдарының сақталуын және үнемі  іске қосылуын қамтамасыз ету.

Тексеру актісі 

Директор, дир.шар ісі бойынша орынбасары

Жыл    бойы

    5.

Медициналық кабинеттің талапқа сай жабдықталуын қамтамасыз етуді бақылау

Қабылдау актісі

Директор, дир.шаруаш ісі бойынша  орынбасары

Тамыз

 

Күтілетін нәтижелер:

Бастауыш сыныпты бітіруші: жаңартылған білім берудің мемлекеттік стандарт талаптарын орындауы, сонымен қатар оқуға оң көзқарас қалыптастыруы (мотивациялық дайындық), білімді шығармашылық тұрғыда қолдануы, сыни ойлауы, зерттеу жұмыстарын жүргізу негіздерін, компьютермен жұмыс жасау дағдыларын игеруі, жеке және топта жұмыс жасау қабілетінің дамуы, жаңа жағдайларға бейімделуге қабілетінің болуы, оқу бағдарламаларын меңгеруге  оқушылардың қабілеті мен дағдысының болуы күтіледі.

Негізгі мектепті бітіруші:  денсаулығын сақтауы мен нығайтуы (салауатты өмір салты негізін қалау); ғылым негіздері бойынша терең білімінің қалыптасуы; танымдық қызметті белсендендіру арқылы білім алуға қызығушылығының артуы; үштілді білім беруді енгізу негізінде коммуникативтік және ғылыми ойлау қабілеттерінің дамуы; «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының аясында төмендегі тұлғалық құндылықтарының қалыптасуы: отансүйгіштік, азаматтық жауапкершілік, ынтымақтастық; білім алушылардың табысты әлеуметтенуі мақсатында мамандығын таңдауы үшін олардың қабілеті мен қызығушылығын анықтауы күтіледі.

Жоғары мектеп деңгейінде: мектеп бітірушісінің бойында білімпаздық, ынталылық, қажырлылық қасиеттері дамып, көшбасшылық нышандарының жетілдірілуі; өмір бойы білім алуға дайын болуы, өз дамуының жеке траекториясын айқындай білуі, әлеуметтік-мәдени кеңістікте өз бетінше бағыт алуы, дүниетанымының маңызды құраушысы ретіндеүш тілде ғылыми ойлау дағдысының қалыптасуы; қазақстандық азаматтық және патриоттық сезімі дамыған тұлға ретінде дамуы күтіледі.

 

Қорытынды:

Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Жолдауында « ... Орта білім жүйесінде жалпы білім беретін мектептерді Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі оқыту деңгейіне жеткізу керек» деп атап көрсетілген.

Осы тұрғыда ұлттық бiлiм беру жүйесiн модернизациялау жағдайында шетелдiк озық тәжiрибелердi пайдалану мүмкiндiктерiн бағалау, ұлттық дәстүр мен ерекшелiктердi ескеру, бiлiм мазмұнын жаңарту, бiлiм беру жүйесiн басқару мен ұйымдастырудың тиiмдiлiгiн арттырудың жаңа жолдарын iздестiру секiлдi өзектi жайттар ерекше маңызға ие болып отыр. Мектеп директорынан өзгерістер енгізуді басқаруда нағыз көшбасшы болу талап етіледі. Еліміздегі білім беру саласында қарқындап жүріп жатқан жаңалықтардан қалыс қалмай, мектептің  оқу-тәрбие үдерісіне  өзгерістер енгізу қажеттілігі туындайды. Бұл мақсаттағы жұмыстарымызды анықтап алу үшін қазіргі жағдайымызға талдау жасауымыз қажет. Еліміздегі білім беру саласында қарқындап жүріп жатқан жаңалықтардан қалыс қалмай, мектептің  оқу-тәрбие үдерісіне  өзгерістер енгізу қажеттілігі туындайды. Бұл мақсаттағы жұмыстарымызды анықтап алу үшін қазіргі жағдайымызға талдау жасауымыз қажет.

 

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
  2. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
  3. «Қазақстан мектебі» журналы, №10, 2015 ж

 

Жаңалыктар